هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

سيناريو جامد جداً بمعنى الكلمة

سيناريو جامد جداً بمعنى الكلمة  Empty سيناريو جامد جداً بمعنى الكلمة

مُساهمة  القناص المصرى الأحد يوليو 30, 2017 10:21 pm

بصراحة يا جماعة مش عارف أبدأ منين ... لكن خلوني أقول أنني خلال تصفحي لعدة مواقع لبيع الكتب لقيت موقع يعتبر بالنسبة لي كنز ... هو موقع نيل وفرات واشتريت منه مجموعة من الكتب القيمة في السينما والسيناريو خصيصاً بس عيب الموقع ده أنه كل الكتب اللي فيه بفلوس وليست مجانية ، وكان من بين الكتب التي اشتريتها سيناريو لفيلم اسمه " شلة أشباح " والسيناريو ده فعلاً فاز بجايزة للسيناريو وحقيقة يستحقها عن جدارة ... أنا مش ها أحكي لكم قصة الفيلم علشان ما أحرقهوش ليكم ... لكن كان فيه شخصية في السيناريو هي شخصية " عصام " صديق البطل الأنتيم بصراحة شخصية عجبتني جداً ، هو شاب غني ومستهتر بيعيش حياته مع البنات وفي الكباريهات ، لكنه في الأحداث كان شخصية قوية جداً وكان فارض نفسه في الأحداث والأهم أنه شارك في عملية  قتل حيث طعن شاب بمطواة النقطة دي سميها ( رقم1) وضحك على اتنين شباب وباع لهم عربية بورق مضروب وسمي النقطة دي ( رقم 2 ) وخبط طفلة ابنة رجل أعمال بسيارته عن طريق الخطأ وماتت هذه الطفلة وسميها النقطة ( رقم 3 ) ... هذا الشاب في النهاية يقتل بمطواة من الأثنين الشباب اللي نصب عليهم ثم يدهس بسيارته هو ... نعم بسيارته هو عن طريق الخطأ أيضاً ويموت في النهاية ... عايز تعرف ده حصل إزاي ادخل على اللينك ده واشتري السيناريو وعلى فكرة تمنه مش غالي ...       سيناريو شلة أشباح
القناص المصرى
القناص المصرى
عضو

- مواضيع مماثلة